
Resmi (Yasal) Adres

Profesyonel sekreterya

Posta kargo teslim alma

Toplantı odalarına erişim

Mesai saatleri dışında telesekreter

Faks, fotokopi gibi ofis ekipmanları

IVR Anonsu, Karşılama Anonsu

Stopaj ödemezsiniz
Hazır Ofis, modern ve kullanışlı mobilyalarla dekore edilmiş, farklı alan ölçülerine sahip, size özel, kapalı ofis alanlarıdır. Hazır ofis kiralamada iki farklı seçenek bulunmaktadır. İlk seçenek 1200 TL ile köşe veya arka odalar diye adlandırılan odalar için, ikinci seçenek ise, 1800 TL ile ön tarafta bulunan ofisler için geçerli olmaktadır. Bu iki paket üyeliğinde de alından kira bedeli karşılığında; verilen hizmetler içeriğinde farklılık göstermez, hazır ofis kullanıcılarımızın tamamına verimli çalışma gerçekleştirebilmeleri için sunulan hizmetlerdir.
Hazır Ofis Seçenekleri
Farklı oda seçeneklerinden bütçenize uygun olanı tercih edebilir, ekibiniz genişlediği zaman ofisinizi büyütebilirsiniz.
Hazır ofis tercihinde bulunan diğer işletmeler ile aynı ortamı paylaşırken yeni iş birlikleri kurabilirsiniz.
İhtiyacınız doğrultusunda toplantılarınızı kolaylıkla ve hızlıca organize edebilirsiniz. Aylık 6 saat ücretsiz kullanım hakkınız bittiğinde size özel fiyatlardan faydalanabilirsiniz.
- Prestijli şirket imajı ve prestijli ofis adresine mi ihtiyacınız var?
- Yüksek yatırım maliyeti olmadan kurumsal imajınızı güçlendirmek mi istiyorsunuz?
- Ofis ve sekreterya masraflarınızı azaltmak mı istiyorsunuz?
- Siz ofisinizde yokken sizin yerinize kargo ve kuryelerinizin alınmasını mı istiyorsunuz?
- Müşterilerinizle İstanbul’da profesyonel toplantılar mı yapmak istiyorsunuz?
Hazır Ofis Hizmeti
- Kurulum Danışmanlığı
-
Yasal (Resmi) Adres
-
Posta ve Kargo Hizmeti
-
216/212 veya 850’li Hatlar
-
Çağrı Karşılama
-
IVR (Karşılama) Anonsu
-
Not Alma Bildirme
-
Telefon Görüşme Kayıtları
-
Telefon Aktarma
-
Sesli Mesaj
-
Toplantı Odası Kullanımı (Ayda 6 Saat)
-
Limitsiz Çay / Kahve
-
Kurulum Ücreti Yok
-
Teminat Ücreti Yok
Avantajlar
Aylık 1200 TL’den başlayan fiyatlarla, kurulum ve teminat ücreti olmadan, ek maliyetsiz, A+ plazada kullanıma hazır ofise sahip olursunuz.
İstanbul Kozyatağı lokasyonlu A+ plazalar da bulunan donanımlı hazır ofis ile birlikte toplantı odaları size prestij ve kolaylık sağlar.
Ofis kurma maliyetlerine girmeden. Aidat ve stopaj ödemeden, zaman, para ve iş gücü kaybetmeden, riske girmeden, sözleşmenizi bugün yapıp yarın ofisinizde çalışmaya başlarsınız.
İstanbul Anadolu yakasında bulunan Kozyatağı merkezli hazır ofise ulaşım çok kolay, Kozyatağı metro çıkışında bulunan hazır ofis, network altyapısında da Fiber hızında internet erişimi sunar.