call centerFirmanızın irtibatta olduğu kişi veya kurumlarla olan iletişimlerini yürüttükleri Call Center (Çağrı Merkezi ),yoğun şekilde gelen ve giden telefon çağrılarının gerçekleştirildiği merkezlerdir. Müşteri elde tutma, müşteri memnuniyeti , sosyal medya takibi , randevu alma merkezi, yardım masası ,satış –pazarlama, tahsilat takibi ,hoş geldin(welcome araması) araması ,anket aramaları gibi genel hizmetler sunan yapılardır.

OFİSWEB OLARAK  SUNDUĞUMUZ CALLCENTER (ÇAĞRI MERKEZİ) HİZMETİMİZ KAPSAMIN DA ,

Gelen ,giden tüm aramalarınızın prestijine yakışır bir şekilde cevaplanması ,müşteri memnuniyetinin sağlanması yanı sıra  satışlarınıza katkı sağlayacak kaliteli birçok çözüm ile size hizmet sunmaya hazırız…

Müşteri elde tutma ,

Aboneliğini iptal eden veya sözleşmesi biten müşterilerinizi arayarak, hizmete devam etmelerini  sağlıyoruz böylece sizler tüm enerjinizi yeni müşteri kazanımlarına harcayabilirsiniz.

Sosyal medya takibi,

Ürünleriniz, rakipleriniz hakkında bilgi sahibi olmak strateji oluşturmanız için büyük fayda sağlayacaktır. Siz işinize kanalize olurken , bizler sizin yerinize sosyal medya takibinizi yapıyor ,her türlü dilek ve şikayetlere cevap veriyoruz.

Backoffice hizmeti ,

Müşterilerinizin size ulaştırmak isteği her türlü sorun ,şikayet ve dilek ile ilgili aramaları cevaplıyor ilgili birimleriniz ile paylaşıyoruz.

Satış ve pazarlama,

Mevcut yada yeni hiç fark etmez, tüm hizmet ürünlerinizin satışını yapıyor ve müşterileriniz ile gereken tüm bilgiyi paylaşıyoruz.

Tahsilat hizmeti ,

Alacaklarınız ile ilgili tüm görüşmelerinizi yapıyor ,tahsilat konusunda yapılması gerekenler hakkında edindiğimiz izlenimleri sizinle paylaşıyoruz.

Veri Güncelleme ,

Müşterilerinize ait  mail ,gsm ,fax ,sabit telefon yada kullandığı hizmet vs  datalarınızdan güncellenmesini istediğiniz bilgileri müşteri beyanları doğrultusunda  güncelliyoruz.

Gizli Müşteri ,

Müşteri memnuniyeti için gizli müşteri aramaları yapıyoruz.

Randevu Alma,

Saha ekiplerinizin randevusunu alabiliriz.

Hoş geldin Araması ,

Müşteriler için hoş geldin aramaları yapıyoruz.

Anket Aramaları,

Müşterilerinizin ürün yada hizmetlerinizden memnun kalıp kalmadığı öğrenebilir , kampanyalarınızı bu bilgiler ışığında yapabilirsiniz.

Kampanya Duyurusu ,

Müşterilerinizi  ve hedef kitlenizi  yeni ,mevcut tüm kampanyalarınızdan haberdar ediyoruz.

Gelen Arama Yönetimi,

Gelen müşteri aramalarınızı cevaplandırılır, müşteri görüşmeleri takip edilir ve en iyi şekilde sonuçlandırılması sağlanır. Sekretarya hizmeti sunulur.

 

İşte Callcenter Hizmetimiz ile Sahip Olacağınız Avantajlardan Bazıları !

  • Yüksek maliyetli ve ek harcamalara ihtiyaç olmadan sistemin sağlıklı olarak büyüyüp gelişmesine katsı sağlar.
  • Gelen çağrıların yönetimi sayesinde, müşteri memnuniyetini artırır ve satışların yükselmesini sağlar.
  • Raporlama ve görüşme kayıtları sayesinde hedeflerinize hızlı ulaşma ve müşteriye daha kaliteli hizmet sunma noktasında büyük katkı sağlar.
  • Müşterilerin hızlı ve kaliteli servis beklentileri, gelişmiş IVR yönetimi ile beklemeye gerek kalmadan doğru agenta yönlendirilerek hızlı ve doğru hizmet verebilir.
  • Yine IVR sistemi sayesinde ulaşılmamış ,gözden kaçmış çağrı olması imkansızdır böylece tüm müşterilerinize uygun zamanda ulaşım sağlanmış olur